Search
Close this search box.

Datahubin uuden asiakaspalvelun kasvot

Jaa
Sähkön vähittäismarkkinoiden keskitetty tiedonvaihtojärjestelmä eli datahub otetaan käyttöön 21.2.2022. Käyttöönoton myötä aloittaa myös Fingrid Datahub Oy:n operatiivinen asiakaspalvelu.

Fingrid Datahub Oy:n asiakaspalvelun palvelupäällikkö Minna Arffman kertoo datahubin asiakaspalvelussa työskentelevien henkilöiden odottavan innolla, että he pääsevät palvelemaan asiakkaita uusissa tehtävissä.

Datahubin asiakaspalvelun ­palveluneuvojat Jenni Beckman, Jenni Mäkinen ja ­Nelli ­Karjalainen sekä asiantuntija Kerttu ­Korpelainen tulevat jakamaan asiakkaille ­neuvoja ja tietoa datahubin käytöstä.

”Asiakaspalvelulla on keskeinen merkitys osana Fingridin asiakastyytyväisyyttä. Tavoitteenamme on palvella kaikkia asiakkaita laadukkaasti ja tehokkaasti”, Arffman sanoo.

Datahubin palveluneuvojat Nelli Karjalainen (vas.), Jenni Mäkinen ja Jenni Beckman odottavat innolla ensi vuotta ja pääsyä tositoimiin.

Opastus, laskutus ja taseselvitys samalta luukulta

Datahubin asiakaspalvelusta asiakkaat voivat saada monipuolisia neuvoja ja opastusta data­hubin käytöstä ja muista mahdollisesti eteen tulevista kysymyksistä.

Asiakaspalvelu hoitaa myös datahubin laskutuksen, opastaa uusia markkinaosapuolia markkinoille ja huolehtii myös taseselvityksestä.

”Asiakkaidemme tarpeen ymmärtäminen, kuunteleminen ja ratkaisukeskeinen asenne ­asiakkaan kohtaamisessa ovat meille tärkeitä, jotta voimme entisestään parantaa palvelu­amme”, Arffman toteaa.

Sähköisiä palveluita kehitetään

Datahubin asiakaspalvelu tukee asiakkaita arkisin kello 7–19.

”Kehitämme myös sähköisiä palveluitamme, jolloin asiakkaamme löytävät tarvitsemansa tiedon ja tuen myös päivästä ja kellonajasta riippumatta”, Arffman toteaa.

Kommentit

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *